Setiap kemarahan , setiap bahasa aku lontarkan percaya lah itu semua kerana sayang padamu . Tapi percaya lah , hakikat nya bukan kau yang tidak sempurna tetapi aku . aku yang kekurangan di sini kerana itu lagak ku begini , kau cukup sempurna dari mataku , dari hati dan jiwa kerana kau ku angkat setinggi tingginya sempurna setiap adanya . Maafkan aku sekiranya banyak salah aku terhadap mu sehingga terguris pedih . Bukan itu aku maksud kan .

Kau terlalu sempurna dimata ku sayang . cukup sempurna ..
kau menjaga aku , kau memanjakan aku seperti seorang bayi ..
Aku pula merasakan sayang mu khas untuk ku ..
sungguh terima kasih aku ucapkan ..

Sayang .. Walau jauh mana pon kita tapi aku percaya kesetiaan mu ..
aku tak kesah ape orang kata bnyk permata disana
tetapi kau tetap menyakinkan aku bahawa aku lah seorang permata mu ..
aku lah perhiasan mu untuk selama lamanya ..

Kau sangat2 berkeras hati untuk menjaga hubungan ini ..
kau sangat2 tabah untuk pertahan kan cinta kita ..
kau sangat lah berpegang janji untuk ku ..
kau sangat lah menyayangi aku seperti kau inginkan ..

Aku bangga mendapat mu ..
Kau setia ..
Kau romantik ..
Kau sayang pada ku
Aku bangga sangat pada mu Sayang ..

Sayang Jaga lah hubungan niy dengan kasih dan sayang kita bersama.. Jangan pernah sia-sia kan apa yang telah kita bina bersama sayang..hmm pulang lah cepat..saya merindui awak :'(
sarahkai