3/06/2012  11:21pm

Erm... Kenapa mesti aku menangis ? kenapa tadi aku menangis ? :'( hmm... mesti lah aku akan menangis sebab tadi kai dh balik kem . hmm . Sumpah aku rindu kan dia . 30/5/2012 je aku dpt jumpe dia tuh pon gaduh . Ya ALLAH sedih nya aku buat diri dia dan diri aku mcm tuh . Jahat nya aku :'( terlalu bnyk aku hutang perasaan dekat dia . Aku ngaku aku jahat ! Aku ngaku aku yang buat dia dulu . Tak salah dia nk buat aku balik . Sebab semua tuh pembalasan dari aku . Aku pon tk boleh nk melenting kalau dia ada buat salah . kan . Aku kena sedia dengan penderitaan hati ini . Aku dah tanak buat mcm dulu lagi . Aku nak setia dgn bf aku . Aku nak Sayang BF aku sepenuh hati . Aku tanak kalau aku suatu hari berpisah dgn diaa semua punca dari aku . Aku nak dia tetap bangga dengan aku .

Dia kat sana ada rapat dengan sorang perempuan . Aku tgk pompuan tu not bad . Mungkin pompuan tuh baik sebab tuh dia sampai boleh kenal pompuan kat sana . hmm . Nk kata Jeles tuh semesti nya aku jeles . :'( siap menangis meraung lagi . Tapi mcm aku ckp tadi . Aku pon ada wt salah , takkan aku nk mara dia . Nanti dia ckp "dulu aku buat dia boleh nape dia wat aku tk leyh" hurmm .. aku kena faham semua tuh . Bak kata dia , ALLAH maha adil . So saya kasi keadilan ni . :( Awk go on okay kawan dgn sape2 kat dlm tuh , nak kapel ke apeke . Sebulan lebih je tinggal . :( Saya cuba kuat kan diri kat sini .

Muhammad Khairul Hazrin , Ape pun terjadi pada saya suatu hari nanti . awak kne ingat yang saya tak pernah putus menyayangi awak , mencintai awak , memikir kan awak . Tak pernah putus kai . Awak kne tahu saya tiap2 hari tidur dgn bantal kesayangan awak bersama air mata dan hingus2 saya . comel kan saya niee . hehe . Kai Arin , Selamat Malam CINTA .... Tidur nyenyak nyeyak okay wak . Semoga awak mimpi indah2 disana . Jaga diri baik2 tau . Jangan tak makan kat sana . Awak kan kuat so enjoy dekat sana . Saya disini sentiasa doakan kebahagiaan awak kat sana . Rindu saya pegang dada awak dan baca al-fatihah dan sebot nama saya 3kali okay :) Saya Sarah yaya sentiasa ingat awak dan tunggu kepulangan awak