Aku pon taktahu lah kenapa dengan diri aku nie . Aku seolah olah takot kehilangan dia . Aku tak boleh mcm nie .Aku tanak dia pandang aku yang aku terhenggeh-henggeh nak dia . Aku kena fikir positif , aku kena kuat kan diri aku . Dia baru Boyfriend aku belum suami aku . kalau aku nangis kerana dia tapi akhirnya nangis aku tak ada hasil pn . Lain lah kalau aku nangis lepas tuh dia balik bawak kesetiaan . Kan . Kalau aku nangis tapi nnti dia balik dia bawak pompuan lain .  Mesti lah aku yang merana . Hmm :( Ntah laa . Aku mcm tak kuat nak lalui semua . Aku perlu kan seseorang yang boleh beri kan aku sokongan supaya aku kuat lalui semua nie dgn tabah . Ya Allah , kenapa semua nie berlaku lagi ? Hampir 3tahun aku tak lalui penderitaan ni . Kini Penderitaan tuh datang kembali . Ya Allah aku terima cubaan mu ini ya Allah . Aku tahu kau takkan beri cubaan luar kemampuan ku .