|
|
V
Special video and song from him 
Assalamualaikum 
Hai , Now aku dengan dia dah tak ada apa2 . emm Hampir seminggu aku dah tak dengan dia sejak kakak aku kahwin tuh . Cukup lah hati dia aku sakit kan dan terlalu cukup dia menangis kerana aku . Aku tinggalkan dia bukan kerana lelaki lain . Sama sekali tidak . Mungkin hanya aku dan dia saja yang tahu dimana silap dan salah masing2 . Tak pe lah aku redha ape yang telah jadi . Aku tak nak salah kan dia je , punca nya banyak dari aku jugak . Dia memang baik dengan aku .mmg tak silap langsung . Dan why aku tak dgn dia , itu semua soal hati . hmm , Sejak aku tak dengan dia , kehidupan aku jadi lain macam pulak . Serius aku ckp . 

Sejak aku dgn kai tak ada pape . Aku mula rapat dgn someone . Nama dia Khai jugak hee , pernah jugak jumpe dia dalam 4 kali mungkin . But masih belum keluar sama2 just jumpa dpn umah , Okay , bila aku dpt tahu pasal dia yang dari dulu dia nak sgt knl dgn aku and now dia dapat knl dgn aku lebih rapat lagi . Mmg tak dinafi kan okay , dia mmg sweet sweet . Kdg2 aku suka tgk cara dia bekerja . Walaupun aku jarang text dia , jarang jumpa dia tapi aku cuba untuk percaya dia , faham dia . Aku tahu dia sebok bekerja sampai kena pergi sana sini . It's okay . Apa pun aku cuba untuk faham dia . Lagi pun aku just bestfriend dgn dia  . masih nak knl antara 1 sama lain . hee . Bila dh lama tak jumpe dia mesti akan bawak balik something untuk aku . haha , mula2 coklat , lepas tuh benda music apa tah . huhu benda tuh memang comel . Thanks sbb slalu support saya . :) Btw Mohd Hairul , Iloveyourvoice :-)