Monday 4/06/2012  9:30pm

Hai . Assalamualaikum . Tadi aku pergi training dalam pukul 5 . Then balik umah dalam pukul 8malam . Hurm , Balik je dari training aku mula rasa sunyi , sedih . :'( Mama aku tadi dh balik KL . Skang aku tibe2 rindu and teringat dekat dia :'( Dia tak call pon . Ya Allah aku betul2 rindu dekat dia . Aku nak dia dengan aku lah . Aku betul2 perlu kan dia :'( Ya Allah , Cepat kan 14/07/2012 . hamba merayu Ya Allah . Aminn... Gambar kat atas nie aku nak bgtau yang aku betul2 rindukan call dia . Selalu nya dia akan call aku lebih dari 30kali kalau aku tak angka call dia :'( semalam dia call aku sebab semalam pagi aku dtg umah dia aku pulang kan semua baju dia yang dia suruh jaga . Tapi aku langsung tk jumpa dia tapi aku letak dpn rumah . Hmm Ya Allah .. Aku rindu kan dia sgt sgt . Aku menyesal tak jumpa kai . Aku nak jumpa dia . Tolong lah !! Aku nak jumpe dia . Aku nak pelok dia . Nak dia untuk selama nyaa !! Saya nk awak kai :'( Tolong hentikan air mata saya nie . :'( Maafkan saya tak jumpa awak . Saya betul2 menyesal tak jumpe awak kai :'( nak jumpe awak kai . Tolong laa :'(  Ya Allah !!!! Cepatkan lah Bulan 6 nie Ya Allah !! Hamba merayu !!! :'( Hentikan airmata ini . :'( Aku perlu kan dia untuk teruskan hari aku ! Tolong kai jgn pergi dari saya . Tolong jgn berpaling dari saya :'( tolong kai !!! :'( A ku rindu call dia , rindu mcg dia . aku rindu kesemua nya tentang diaa . :'( Sedih nya hati saya wak . :'(