19/6/2012 9:26pm

Hai , hmm aku nak cerita nie pasal kehidupan aku sekarang . Sebenar nya banyak yang mengubah aku . Dari segi percakapan aku , kawalan emosi aku , banyak sgt . Mungkin perpisahan ini bnyk mengajar aku erti bagaimana menghargai org . Aku tahu Allah itu maha adil . Sebab itu lah . perkara yang hampir stgh tahun disembunyi kan aku dpt tahu dengan sendiri nye . Bila dpt tahu tuh , Ya Allah hanya Allah je yang tahu betape perit nya hati ini . Betapa banyak nya aku menitiskan airmata dalam sesaat . Sejak mula itu lah , Aku mula berfikir agar tidak bersama nya lagi . Sudah cukup lah aku ditipu . Walaupun Terlalu banyak kenangan aku dengan kau tetapi semua itu tidak dpt mengubati hati aku yang kau lukai . Kenangan itu biar lah menjadi masa silam ku bersama mu . Penat untuk aku tangisi sedangkan kau ketawa diatas tangisan ku . Aku yang memilih untuk tinggalkan kau kerana skrang sukar untuk aku percaya kata2 mu :(