Wed 06/06/2012  2:29pm
Hai and assalamualaikum :) hehe hai awak . Saya nak cerita semalam saya pergi mana . Semalam dlm pukul 3 kot lepas hantar surat awak dekat Pos,Tampoi saya dengan nenek pergi giant . Saya nak beli sleeping bad untuk pergi pulau sibu esok . Haa , saya balik rumah dalam pukul 4 lepas tuh saya terus2 siap and pergi training . Saya pergi training mcm biasa . Awak tahu kan . Tapi Sumpah demi allah saya tak buat ape yang awak tak suka wak . Tolong percaya pada saya . Lepas tuh dlm pukul 7 lebih saya dh siap2 semua . lepas tuh saya pergi makan kat kedai mamak kat permas tuh ramai2 . Serius demi Allah saya jujur nie wak . Lepas tuh dlm pukul 8 lebih saya dah sampai rumah . Saya tak pergi mana2 pon wak . Please percaya pada saya . Then balik je rumah , rumah saya tak ada karen . Dalam stgh jam jugak lah . kawasan tampoi tak ada karen . then dlm pukul berapa tah ada karen dh . lepas tuh pukul 11 lebih karen tak ada lagi sampai pukul 1 . Tapi saya pukul 11 lebih dh tidur dulu huhu . Yang nenek ,adk and mkngah duduk hall. Nenek ckp saya nie boleh plak tydo panas2 . haha dia taktahu saya berpeluh mcm berjogging atas katil aw . haha . lepas karen ada je saya tersedar cpt2 saya bkak aircon haha . Kalau awak ada msti awak teman saya kan wak :)

Nieee, Ape motif saya amek gmbar atas nie ? ehehe nak bgtau yang awak nie klakar , manja , gedik haha . Dalam 2hari kot awak pergi PLKN tuh . Kakak awak nad bf dia datang umah saya hantar barang2 awak nie . amboi sampai 3beg . haha kelakar sgt2 . Malu nk bawak masuk pon ada gk hehe . Beg pink tuh baju2 awak . Hhaha klakar gila okay . setiap baju bau minyak wangi awak. err saya dh lah rindu bau awak !!! huhu  then biru tuh barang2 kesayangan awak kan . Ada hadiah bfday awak tahun lepas kan yang saya kasi . hehe . sweet jee . then bnyk lah barang kita . Tapi ada yang hilang kan :'( sedih aw barang saya kasi awak hilang kan . haa . Masa 3hb tuh , saya pulang alik baju awak tapi :( .... Awak pulak yang pulang kan balik . err nenek and makngah smpai tnya asal kai kasi barang dia . saya pon jawab sambil menahan hati sedih ni . saya pon ckp lah kai soh jaga barang dia . Saya baru nak pkai bju kemeja biru awak last2 tak ada pulak haihh . Mesti awak bwk g sana kan ? Takpe lah sian awak tak ada bju . 

Awak saya janji jaga barang awak baik2 okay . Tapi hp nokia putih awak betul2 tak ada kat saya . saya kan dh kasi awak balik masa kat tangga tuh , Serius saya tk tipu wak . Saya minta maaf kalau hp tuh hilang :( Lagi pun saya tanak pegang hp tuh , hurm buat apa saya pegang kalau awak dlm tuh hanya menyakiti hati saya ? kan . Takpe lah saya janji saya jaga barang awak baik2 sampai awak balik sni okay . I love you Muahhh !