Dah 2JUNE  dah kan ? Cepat je 5bulan berlalu . Spm pon makin dekat , semakin lama aku cuti sekolah semakin banyak aku lupa tentang pelajaran . Lagi2 math . Haihhh , minta-minta lah aku dijauhkan dari masalah yang mendorong aku dari tak belajar . Amin... Alaa aku pon tanak lah jadi kan masalah tuh sebagai alasan . Aku pon berterima sangat pada kawan2 aku kerana sentiasa dengan aku saat aku memerlu kan :) Terima kasih banyak2 . 7june2012 nie aku ada aktiviti hitam kan kulit . Aduhhh nie yang aku lemah nie . Aku kena pergi tanjung leman,pulau sibu selama 3hari . haihh betul2 lemah lah . Tapi aku harap bila kat sana aku dpt kenangan yang paling manis dengan diaorang semua . hehe

Hmm , tadi pagi aku training kayak . Balik training je aku terus makan , lepas tuh terus tidur . mana tak gemok badan nie kan . Abes dh penat sgt . :( Sampai hati dorang aw suruh kayuh dari Permas sampai kan senibong . Pehhh .. dah kali kedua aku ke sana . hehe tapi takpe laa . Bukan selalu XPDC mcm tuh kan hehe . Sekarang nie badan aku sakit2 nak mampus . Nie mesti sebab semalam kne push up sampai seratus , dipping sampai 60 non stop and sit up . err , Tuh lah jatuh kayak lagi , nie makan nye push up seratus hahah . okay lah tk ada cite pon sebenar nyaa .. Byebyee