Jam menunjukkan pukul 10:43pm . Aku tktahu lah adakah kata2 nya benar ataupun tidak . Ya ALLAH :( kenapa kau beri cubaan seperti ini !! Aku seolah olah mengigil untuk hadapi semua nie :( Kenapa mesti aku ! Aku takot sangat nak bercinta dengan yang lain selepas cinta ini aku gagal :( Hmm . Macam mne aku nak terus kan lagi seharian aku yang akan datang nie ??!! Dulu aku boleh lupa kan ex aku kerana sokongan dia itu pun masih ditemani dgn air mata . yang ini pula ? aku pun taktahu lah :'( Ye Kai aku sedar aku tk secomel , tak secantik perempuan PLKN tuh . Aku sedar diri aku tak sempurna . Aku sedar kai . Aku bersyukur pada ALLAH kerana memberi kebahagiaan selama ini walaupun kebahagiaan itu hanya sekejap . Aku tahu cuba terima semua ini . Aku cuba !! Mana janji manis mu kai ? mana janji semua tuh ?? sampai bila nak jadi romeo ?? Aku malu dgn semua . Aku telah pon membangga kan mu tapi akhir nya jadi begini :'( Sampai hati awak kai :'(