I'm Crying

Hai , nie sebenar nya gambar semasa baru 2minggu Dia pergi PLKN . Nie juga bukan gambar sesuka aku nak menangis . Act gambar nie aku nk tunjuk kan kat dia bahawa selama dia kat sana aku hanya abes kan sisa harian aku hanya untuk menangis . Hurm , seriusly , aku tak sanggup nak ulangi semua ni lagi . Dah sebulan dia kat dalam sana . Hari ini 1 June 2012 . 30 mei 2012 dia dh balik JB . Korang mesti ingat aku happy kan semasa dia kat sini ? hmm sebenarnya tidak . Dah dua hari aku mendengar lagu yang sama . haha . Aku kalau sedih mesti dgr lagu . :( hurm ntah lah . Aku dh sebulan mengharapkan dia balik sini dapat mengembira kan aku . Aku harap sgt dia memujuk aku seperti dulu tapi hakikat nya aku seperti tidak wujud lagi dalam hidup nya . Mungkin aku dimatanya tak seindah seperti dulu , mungkin juga aku tak secantik seperti dulu dan mungkin aku tak sebaik dimata nya . Takpe , aku sedar siapa diri ini . Aku mmg layak dibuang oleh nye . 

Kini aku ingin belajar membiasakan diri aku tanpa kerana hampir 3tahun dia bersama aku tanpa putus . Aku sangat bangga mendapat dia walaupun akhirnya jadi begini . Takpe lah . Walaupun kata2 kesat aku ucapkan pada dia tapi aku harap dia dpt tahu bahawa aku bangga dia dpt bertahan dengan aku . Terima kasih cinta . 10 oktober 2010 mula lah kisah aku dgn dia . dan mula berakhir pada 31 mei 2012 . Terima kasih untuk segalanya , segala pengorbanan , kasih sayang , menjaga saya selama ini . Saya juga akan mendoa kan kebahagiaan awak jugak . Maafkan segala silap dan dosa saya lakukan pada awak . Maafkn saya . Halalkan segala nya yang dtg dari awak . 

Saya Sarah Aida Binti Mohd Ziear ialah seorang perempuan murahan yang pernah menyayayangi awak , yang pernah menjaga awak , mencintai awak sepenuh hati dan saya juga pernah menyakiti awak . Tapi kini perempuan ini akan pergi meninggalkan awak dan membawa kenangan bersama untuk selamanya . Maafkan segala kesalahan saya lakukan pada awak . Maafkan saya Muhammad Khairul Hazrin . Saya harap awak sentiasa sehad :) okay wak . Jangan menangis lagi kerana saya . Air mata itu tidak layak untuk saya . Percaya lah :) 
Terima kasih