Sempena himpunan hari belia,Putrajaya

Tgk boat kuning tuh . yang pkai cap pink tuh aku lah .
Hari pertama kiteorang nak test air jap . itu lah K4 . menarik kan
hehe Junior2 baru belajar nak naik kayak K4 :) Go go Johor


Hello dan Assalamualaikum :)Aku nk cerita nie pasal himpunan hari belia di Putrajaya . Korang mesti ada dgr jugak kn . Mmg bnyk aktiviti diadakan sempena himpunan tuh . Dan semasa aku kat sana sgt sgt seronok . tp tk ada lah sgt just seronok lah jugak . hehe . Tapi paling menyedihkan lagi , kiteorang kne tydo dekat khemah . err , serius time malam dah lah panas , tydo dlm keadaan berpeluh , bernyamuk . sampai skng masih meninggalkan kesan gatal . hehe . Amboi sdap je kau nyamuk kan isap darah aku 24-27 mei 2012 aku berada disana . Tp yang sampai skng aku teringat masa malam hari pertama tidur kat khemah . masing2 merungut panas . last2 dlm pukul 3pagi gitu kot tibe2 ribut datang hahha . yang tidur luar khemah masing2 lari masuk khemah . haha . Yang dlm duduk dlm khemah masing2 jaga penjuru maing2 takot terbang haha . sengal gile . Malam yang kedua tidur sdap je . Sebab tidur mmg rasa kesejukkan dia pon . Mmg kesian lah yang tidur luar tuh . tuh makan nye nak sgt tidur luar kan hehe .

Hari sabtu dah start game , pada 26-27hb . Haihh aku komfem2 lah tak menang kan . kiteorang menang main perahu panjang . kiteorang dapat number 3 hadiah dia pon lumayan gak .num3 dapat seribu . tak fikir yang number 2 and 3 kan kan hehe . For the first time kiteorang main untuk game okay . tak penah training langsung . Kira kuat lah jugak konon nyee heheh . Masa hari ahad,27hb . my mum , uncle AJ ,adik and atiqah datang Putrajaya tgk aku . Mama aku merungut panas jee . alaa mama bukan lama pon kat sana . tgk yaya kejap pon tk boleh . hhehe . Adik aku pon ckp budak2 kayak ramai ensem . hahah LOL . memang lah . tapi  1 pon tk tersangkut dgn aku. haha . Belum jodoh . haha Gurau okay . Okay lah thats all cerita aku . taktahu nk cerita pasal apa lagi . okay laaa , byebyee